پزشكي و سلامت
پزشكي و سلامت

كاشت ابرو نيز فرآيندي شبيه به كاشت مو است. در واقع فوليكول‌هاي سالم بايد به قسمتي از ابرو كه دچار ريزش شده است، انتقال يافته و پيوند انجام گيرد. اما اكنون اين سوال پيش مي‌آيد كه فوليكول مو از كجا تامين مي‌گردد؟ اگر متخصص بخواهد از مو‌هاي موجود در ابرو براي استخراج فوليكول استفاده كند، قطعاً همان قسمت كه مشكلي ندارد نيز تخليه خواهد شد. لذا كاشت ابرو با استفاده از فوليكول موي پشت گوش و يا در درجه دوم، موي پشت سر انجام خواهد شد.

مراحل كاشت ابرو طبيعي

مرحله اول : طراحي ابرو

در اولين قدم شما بايد با پزشك خود صحبت كنيد و به او بگوييد چه مدل ابرويي را دوست داريد. در زمان كاشت به همان شيوه كه دوست داريد، طراحي ابرو انجام گرفته و كاشت فوليكول‌ها در محدوده مشخص شده صورت مي‌گيرد.

مرحله دوم : برداشت گرافت

مو به صورت دسته‌هاي تك شاخه‌اي، دوشاخه، سه شاخه و چهار شاخه رشد مي‌كند كه به هر شاخه، گرافت گفته مي‌شود. اكنون متخصص براي ايمپلنت ابرو، به سراغ برداشت گرافت از بانك مو خواهد رفت.

مرحله سوم : كاشت فوليكول

سپس فوليكول مو در قسمتي از ابرو كه ريزش داشته است، كاشته مي‌شود. اين مرحله به دقت بالايي نياز دارد تا هم فوليكول در عمق مناسب قرار گرفته و هم زاويه كاشت متناسب با طرح اوليه باشد.

بيش تر بدانيد: آيا با روش هاي درمان جوش صورت آشنايي داريد؟

بررسي روش هاي كاشت ابروي طبيعي

كاشت ابرو به روش SUT

در پيوند طبيعي ابرو بايد طراحي زيبا و متناسب با چهره براي ابرو در نظر گرفته شود تا نهايتا نتيجه كار بسيار زيبا و مورد پسند واقع شود. در كاشت ابرو روش SUT، بدون نياز به جراحي، درد، خونريزي و به صورت مستقيم فوليكول مو در محل بدون مو قرار مي‌گيرد. با اين روش، زاويه‌سازي طبيعي ابرو به خوبي انجام مي‌گيرد.

كاشت ابرو به روش FUT

اين يك روش قديمي است كه در آن پزشك از قسمت بانك مو، يك لايه پوست نازك را برداشته و سپس از طريق ميكروسكوپ، پيوند‌ها از روي نوار مو برداشته مي‌شوند و كاشت انجام مي‌گيرد.

بيش تر بدانيد هزينه كاشت ابرو در سال 1402 چقدر است؟

كاشت ابرو به روش FIT

اين روش در واقع قديمي‌ترين روش پيوند ابرو است كه از آن بيشتر براي افزايش تراكم ابرو‌ها استفاده مي‌شود. همچنين در اين روش احتمال آسيب به فوليكول مو نخواهد بود.

كاشت ابرو به روش DHI

در روش دي اچ آي، فوليكول مو به كمك DHI Implanter برداشته شده و مستقيما در جايگاهي كه مو وجود ندارد، كاشته مي‌شود. در نتيجه عوارض ناشي از جراحي را نخواهد داشت. از سويي ديگر درصد موفقيت آن بيشتر خواهد شد.

كاشت ابرو به روش MICROGRAPHT

در روش ميكروگرافت نيز بدون جراحي و از طريق تجهيزات اتوماتيك براي انتقال فوليكول مو از بانك مو به ابرو استفاده خواهد شد.

كاشت ابرو به روش تركيبي

روش تركيبي در اصل تركيب روش اف يو تي و اف آي تي است. در ابتدا متخصص با كمك روش اف يو تي، كاشت را انجام مي‌دهد سپس براي پرپشت شدن و افزايش تراكم ابرو‌ها، از روش اف آي تي استفاده مي‌گردد.

منبع: https://www.drmattab.ir/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۳۰:۱۲ ] [ شكزي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی