پزشكي و سلامت
پزشكي و سلامت

شايد در نگاه اول كلاه گيس يك محصول زنانه به نظر بيايد، اما همين كلاه گيس‌ها هستند كه با انتخاب درست و صحيح، مي‌توانند جلوه و زيبايي بسيار بيشتري را براي افراد به ارمغان آورند. نكته ايي كه بايد در خريد كلاه گيس به آن توجه داشته باشيد اين است كه انتخاب صحيح يك كلاه گيس براي استفاده در هر نوع مو يا پوست، مهم است. در بازار امروز با تنوع قابل توجهي از كلاه گيس ها و گيس هاي مصنوعي روبرو هستيم كه هر كدام از اين كلاه گيس‌ها و موها ظاهري متفاوت داشته و حتي با يكديگر متفاوت مي باشند.

پروتز مو

پروتز مو از موهاي طبيعي تشكيل شده است و روشي جديد براي ترميم مو است. اين روش ،موقت است و به دليل هزينه كم ، برخي از مردم به آن روي آورده اند. در اين روش موهاي مصنوعي بر روي نانو نازكي كه اصلا معلوم نميشود،كاشته ميشود و سپس با چسب هاي مخصوص ميچسبد. بعد از انجام پروتز مو، موهاي موجود به شكل موهاي طبيعي نشان داده ميشود به صورتي كه انگار موها در پوست سر كاشته شده است.جالب است بدانيد پروتز مو براي افرادي كه ورزش و فعاليت روزانه بسياري دارند،كارامد است.

اكستنشن مو

اكستنشن مو به عنوان يكپارچه سازي مو نيز شناخته مي شود. از آنها براي افزايش طول و حجم مو استفاده مي شود. آنها مي توانند از موهاي طبيعي يا مصنوعي ساخته شوند. اكستنشن هاي طبيعي بهترين كيفيت (و البته گران ترين) هستند زيرا كوتيكول موهاي طبيعي حفظ مي شود و تمام موها در يك جهت مي روند و طبيعي ترين ظاهر را به آن مي بخشند. اگر بودجه تان كم است، اكستنشن مو مصنوعي گزينه ارزان تري است. اگرچه براي يك ظاهر طراحي عالي نيستند و به راحتي گره مي خورند، اكستنشن هاي مصنوعي براي هركسي كه خواهان تغيير موقتي در سبك است خوب است. آنها همچنين به اندازه اكستنشن موهاي طبيعي نيازي به نگهداري از جانب شما ندارند .

مقايسه كاشت مو و كلاه گيس

در مورد مقايسه كاشت مو و كلاه گيس بايد بگوييم كه برتري پيوند مو به كلاه گيس غيرقابل انكار است. اين مسئله مورد قبول اكثر كارشناسان و افراد است. بنابراين هيچ شكي در برتري پيوند مو به كلاه گيس وجود ندارد. اين دو را از جهات مختلف بررسي مي كنيم :

طبيعي يا مصنوعي بودن

كاشت مو به صورت طبيعي انجام شده و موهاي كاشته شده پس از گذشت مدتي كاملاً طبيعي جلوه مي كنند. فردي كه اقدام به كاشت موي طبيعي كرده است مي تواند با اعتماد به نفس كامل در جامعه حاضر شود و استرسي به دليل مصنوعي جلوه نمودن موهاي خود نداشته باشد.

اما اگر كلاه گيس را براي پوشش كم مويي و طاسي سر خود انتخاب نموده ايد ، بايد همواره به مراقبت از آن و جابه جا نشدن آن از سرتان توجه كنيد. كوچكترين طوفاني مي تواند كلاه گيس شما را جابه جا نموده و همراه با خود ببرد.

بيش تر بخوانيد: تعمير كلاه گيس

هزينه كاشت مو و كلاه گيس

يكي از تفاوت هاي اين دو ، بحث هزينه است. هزينه كاشت مو سبب شده است كه برخي استفاده از كلاه گيس را ترجيح بدهند. قيمت كلاه گيس پايين بوده و تمامي افراد با هر توان مالي ، امكان خريد آن را دارند. اما هزينه كاشت مو طبيعتاً بيشتر بوده و برخي از افراد توان مالي پرداخت هزينه ي آن را ندارند. البته توجه داشته باشيد كه كاشت مو يك نتيجه ي ماندگار خواهد داشت و صرف هزينه بيشتر براي آن ، ارزشمند مي باشد. زيرا شما صاحب موهايي دائمي خواهيد بود و بر خلاف كلاه گيس ، نگراني در رابطه با جابه جايي آن بر روي سر و مورد تمسخر واقع شدن نخواهيد داشت.

منبع: https://www.kolahgiss.ir/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۲۴:۳۲ ] [ شكزي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی