پزشكي و سلامت
پزشكي و سلامت

لاغر شدن و كاهش وزن دغدغه بيش از ۴۰ درصد مردم جهان است كه از اين مقدار بانوان سهم بيشتري را به خود اختصاص داده‌اند. براي رسيدن به اين هدف مهم، برنامه‌هاي غذايي مختلفي به نام رژيم غذايي تهيه شده است. بيش از ۲۰۰ نوع رژيم غذايي در سايت‌هاي مختلف و در جامعه بين مردم رواج دارد كه همه آن‌ها يك هدف دارند، آن هم لاغري است. البته بسياري از اين رژيم‌ها غيراستاندارد هستند و ضرر جبران‌ناپذيري به بدن انسان وارد مي‌كنند.

رژيم شوك يك هفته اي

اين رژيم شوك يك هفته اي يك نوع برانامه غذايي سريع و كوتاه است . كه مناسب كساني است كه قصد دارند در مدت زمان كوتاهي وزن كم كنند . براي مثال كساني كه قرار است به مناسبتي از نظر جسمي بسيار زيبا تر به نظر بيايند . اين نوع برنامه غذايي باعث مي شود كه در بدن شوك ايجاد شده و كالري و چربي سوزانده شود . گفته ميشود كه با اين برنامه فردي كه داراي اضافه وزن و چاقي است مي تواند در عرض دو هفته در حدود 15 كيلوگرم وزن كم كند .

رژيم ديابت

يكي از مهم‌ترين عوامل، براي پيشگيري از ديابت، داشتن رژيم ديابت و غذايي ديابت درست و انجام ورزش است. با غذاهايي كه مي‌خوريم مي‌توانيم قندخون را كنترل يا درمان كنيم. پس، كاهش وزن مي‌تواند موجب مهار ديابت نوع دو شود. حتي كاهش ۵ درصدي از وزن تأثير بسياري در كنترل ديابت دارد. بنابراين، افراد مبتلا به اين بيماري، براي كنترل آن، به برنامه غذايي براي ديابتي‌ها نياز دارند.

رژيم فستينگ

رژيم فستينگ را با نام روزه داري متناوب هم ميشناسن كه جديدا محبوبيت زيادي هم پيدا كرده است . رژيم روزه داري بدن شما را آماده مي كند تا از چربي به عنوان منبع سوخت استفاده كند كه اين به معناي كاهش وزن است . هنگامي كه غذا ميخوريد بدن از گلوكز يا همان قند به عنوان منبع اصلي انرژي استفاده مي كند و هرچه از گلوكز باقي بماند در عضلات و كبد به عنوان گليكوژن ذخيره مي شود . هنگامي كه دربدن جريان ثابتي از گلوكز وجود نداشته باشد گليكوژن ها شكسته مي شوند تا به عنوان سوخت مورد استفاده قرار گيرد . با خالي شدن ذخاير گليكوژن بدن به دنبال منبع انرژي جايگزين مانند سلول هاي چربي مي گردد تا بتواند براي تامين انرژي مورد نياز از آن بهره ببرد . اين قسمت شباهت زيادي به رژيم كتوژنيك دارد كه در آن ذخاير كربوهيدراتي خالي شده و بدن مجبور به استفاده از چربي ها ميشود . 

برنامه غذايي براي لاغري رايگان

برنامه غذايي براي لاغري رايگان بر اساس قد و وزن يك رژيم غذايي است كه بدون پرداخت هزينه و با حذف برخي مواد غذايي ناسالم و الكل از برنامه غذايي، به شما كمك مي‌كند تا در ۳۰ روز وزن كم كنيد. اين رژيم بر اساس تغيير عادات غذايي و  متابوليسم بدن است. در اين رژيم شما نبايد غذاهاي حاوي شكر، غلات، حبوبات، لبنيات و مواد افزودني خورده و فقط از منابع سالم پروتئين، چربي و فيبر استفاده كنيد.

منبع: https://www.sira.fit/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۰۳:۳۵ ] [ شكزي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی